niedziela, 1 czerwca 2014

WAŻNE!

Hey, Hi, Hello!
Dziś niezwykle ważna informacja!
"Taken" zostało nominowany jako blog miesiąca. (Trochę mnie to dziwi, bo nie przypominam sobie, abym zgłaszała go gdziekolwiek, ale nie ważne.)
Dlatego bardzo was proszę o głosy. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że to opowiadanie do najlepszych nie należy, a momentami jest nudne jak flaki z olejem, ale jeśli zobaczę, że dostanie się on na podium (tak stało się z WAI i momentalnie dostałam niezłego kopa) to będzie do mnie MEGA motywacja do pisania = lepsze, ciekawsze rozdziały = częstsze notki. ;D

Także jeśli możecie to poniżej jest link.
SPIS
Po lewej stronie jest ankieta ;)

Jeśli ktoś jeszcze nie przeczytał rozdziału 16 to serdecznie do tego zachęcam, a przy okazji bardzo, bardzo dziękuję za miłe i motywujące komentarze (które niewątpliwie przydają się, bo obecnie mam zastój w pisaniu ;/)

Zapraszam na bloga z recenzjami książek. Już dziś kolejna notka ;D ----->Recenzje *StarLight*

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej końcówki weekendu ;*
PS: Czy tylko ja strasznie jaram się tym, że wakacje tuż, tuż? ;D

4 komentarze:

  1. Hahah, ty nie wiedziałaś, że zostałaś nominowana, a ja i tak na Ciebie głosowałam hahaa ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został nominowany do LBA, więcej informacji znajdziesz tu: http://same-mistake-again-1d.blogspot.com/2014/06/lba.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie trochę nie na miejscu ale Kiedy kolejny rozdział?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń