piątek, 13 grudnia 2013

Zwiastun

Hej!
Wiem, że zwiastun nie powala, ale na pewno lepiej wychodzi mi robienie takich filmików niż pisanie prologów. 
Na początku myślałam o tym, aby wykreować całkowicie innego nowego bohatera, ale w końcu stwierdziłam, że muszę wynagrodzić Harry'emu to, że chyba w każdym moim opowiadaniu jest trochę taki... głupkowaty i ciężko jarzący ;)
Mam nadzieje, że dzięki temu będziecie mieć choć nikłe wyobrażenie o fabule tej historii. 
Jeśli wam się podoba to dodawajcie do obserwowanych, a co najważniejsze komentujcie ;D

Tak na prawdę publikować zacznę dopiero w nowym roku kiedy skończę jednego z moich blogów.

Pozdrawiam serdecznie! ;D

29 komentarzy:

  1. Ustaw nasz szablon poprawnie i dodaj button lub link do naszego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo emocjonalny zwiastun *.* Czekam niecierpliwie ;) -Ray

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie sie zaczyna
    jaki ma tytuł piosenka ellie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakim cudem . Ja się pytam .Jakim cudem można stworzyć aż tak ŚWIETNY zwiastun ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko jarzący.. Haha tak.. To chyba odpowiednie słow. A co do zwiastunu. Wzruszenie odebrało mi mowę. Nie umiem się już doczekać pierwszych rozdziałów.
    Pozdrawiam Vik :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością i strachem. Bo z jednej strony chętnie przeczytam co planujesz tu zrobić, ale nie chce znowu żegnać się z kolejnym twoim opowiadaniem. Łatwo się przywiązuje, wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci!!! Za co? Za to, że planujesz kolejne świetnie zapowiadające się opowiadanie ;) Już nie mogę się doczekać aż je rozpoczniesz ;)

    Jeszcze mam jedno malutkie pytanko xD Co to za podkład na samym początku zwiastunu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=Od-3oxpFWB0
      ;D

      Usuń
  8. Jak już pisałam na twoim pierwszym blogu zwiastun świetny i zamierzam czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedz proszę że blog który chcesz skończyć to nie ''Who I am?''. Proszę *robi błagalną minę*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie ;)
      Chodzi mi o ten: your-last-first-kiss-1dstory.blogspot.com

      Usuń
    2. o nie tylko nie IBICFICTTS. Tak kocham to opowiadanie!

      Usuń
  10. Zwiastun świetny <3 już nie moge się doczekać pierwszego rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nam się podoba !!!!!! naprawdę ciekawie się zapowiada !! czekamy na pierwszy rozdział !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ciekawie. Czekam na prolog :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie. Na pewno będę czytać. Harry to mój ulubieniec. Ciężko mi domyślać się jak to będzie wglądać, ale o to chodzi. Żeby opowiadanie było nie przewidywalne. Jak oglądałam zwiastun to od razu na myśl przyszły mi 'Igrzyska śmierci', nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  14. No, no, no zaciekawiłaś mnie tym filmikiem, nie powiem, że nie ^^ daje ciekawe wyobrażenie o fabule, zaintrygowałaś mnie, więc będę z niecierpliwością czekać na pierwszy rozdział. No i Harry w roli głównej, interesujące ^^ Czekam, czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie mogę się doczekać :D zapraszam również do siebie, jutro publikuje prolog, a wenę i inspiracje zawdzięczam twojemu opowiadaniu o Victorii Star i Niall'u więc dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże błagam dodaj rozdział! Zajebisty ten zwiastun!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zobaczyłam że skończyłaś blog o Elce, to była na cb zła ale jakoś mi się teraz odwróciło. :D Za pewne będą stałą czytelniczką bloga i już nie mogę się doczekać kiedy dodasz to rozdziały :)
    Oliwia
    Ps. A, może zrobisz taki mały prezencik na świeta i dasz prolog czy 1 rozdział ;) hehe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem mega mega ciekawa po tym zwiastunie.:) Czekam na to co się będzie działo.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. UWIELBIAM CIĘ ZA DODANIE PIOSENKI ELLIE GOULDING! ;D
    Opowiadanie zapowiada się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zwiastun cudowny. Zachęciłaś mnie tym filmikiem do czytania Twojego bloga. Przeczuwam, że opowiadanie jest boskie. :D

    Pozdrawiam, Nika

    PS Mam pytanie, gdzie znalazłaś te boskie gify? Bardzo prosiłabym o link, czy coś w tym rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś geniuszem zła! Jesteś niesamowita nie ma przymiotników żeby to opisać. Co jest bardzo dziwne, bo ja jestem bardzo wygadana. Za bardzo. Potrafię pisać, gadać o niczym tak jak właśnie teraz to robię. Robię ci Spam. Przepraszam, ale to dlatego że... (Znów zaczynam) Idę lepiej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Co to za dziewczyna, która "gra" April? :)

    OdpowiedzUsuń